اره سیمی کوهنوردی

مشخصات اره سیمی کوهنوردی : 

اره سیمی کوهنوردی دارای دو دسته برای نگهداری بهتر سیم برش میباشد.

اگر می خواهید شاخه ها و چوب های خشک را به راحتی قطع کنید ، یک اره سیمی کوهنوردی بسیار تیز می تواند همان چیزی باشد که شما به دنبال آن هستید. مردم همچنین می توانند از یک تبر کوله پشتی استفاده کنند اما بسیاری از افراد به دنبال اره های مفتولی نیز هستند زیرا حمل آنها راحت تر و سبک تر است.

انواع مواد موجود در اره سیمی

تیتانیوم

یکی از بهترین مواد برای ایجاد اره های مفتولی ، تیتانیوم است. اقلام تیتانیوم تمایل دارند برای مدت زمان طولانی دوام بیاورند زیرا این ماده بسیار مقاوم در برابر زنگ زدگی و در برابر خوردگی است. این مواد تا حدودی گران است ، به این معنی که اقلام نیز گران خواهند بود. این سبک تر از فولاد ضد زنگ و بیشتر فولاد موجود در آن است که تمیز کردن آن نیز بسیار آسان است.

فروش اره سیمی کوهنوردی

سیم برش کوهنوردی

فولاد ضد زنگ

این یک ماده عالی است و بسیاری از مردم عاشق فولاد ضد زنگ هستند. این ماده بسیار براق و زیباست. این ماده به طور طبیعی غیر سمی و ایمن است زیرا بسیار مقاوم در برابر زنگ زدگی و مقاوم در برابر خوردگی است. تمیز و نگهداری آن آسان است. اره های مفتولی از جنس استنلس استیل با دوام هستند و برای مدت بسیار طولانی دوام می آورند.

فولاد

فولاد ماده بسیار خوبی است و انواع مختلفی از فولاد وجود دارد. تعداد زیادی اره سیمی  بسیار بادوام وجود دارد که از فولاد ساخته شده اند. این ماده در عین بادوام بودن بسیار مقرون به صرفه است. تعداد زیادی فولاد وجود دارد که در برابر زنگ زدگی مقاوم نیستند بنابراین اغلب دارای روکش هستند.

انواع اره های سیمی برای کوهنوردی

اره های سیمی در فضای باز

اره های سیم دار در فضای باز برای برش شاخه های هیزم و ایجاد آتش استفاده می شوند. اره های سیمی بسیار مفید هستند زیرا بسیار سبک و کم حجم هستند. هیچ دستورالعمل پیچیده ای ندارد و استفاده از آن بسیار آسان است.

اره های سیم سازه

اره های سیمی ساختمانی برای برش دیوارها و سایر مواد سطح سخت است. این نوع اره سیم اغلب از طریق برق تأمین می شود.

ویژگی اره سیمی کوهنوردی

وزن

وزن اره سیمی کوهنوردی بسیار مهم است و باید اطمینان حاصل کنیم که اگر ما آن را به یک سفر می آوریم ، وزن آن کاملاً سنگین نیست. از آنجا که اقلام زیادی را در کوله پشتی آورده ایم ، باید اطمینان حاصل کنیم که وسایلی که به همراه آورده ایم ، سبک وزن باشند. بسیاری از ما فضای بیرونی را دوست داریم اما بسیاری از ما توانایی تحمل یا تحمل وزن زیادی را نداریم. اگر این کار را انجام دهیم خیلی سریع خسته خواهیم شد.

فشرده – جمع و جور

هرچه اره سیمی جمع و جورتر باشد ، برای ما بهتر است. ما فضای محدودی از کوله پشتی داریم. ما باید اطمینان حاصل کنیم که از آن فضا عاقلانه استفاده می کنیم. ما باید وسایل دیگری مانند کیسه خواب ، چادر ، وسایل بقا و غیره را به همراه داشته باشیم.

میزان وضوح

وضوح اره یا دندان ها نیز بسیار مهم است. اگر موردی که به دست آوردید تیز نباشد ، سعی خواهید کرد انرژی زیادی برای بریدن شاخه ها صرف کنید. شما یک چیز بسیار تیز می خواهید تا بتوانید در مصرف انرژی صرفه جویی کنید و استفاده از آن آسان باشد. اگر اره سیمی تیز نباشد ممکن است در نهایت انرژی زیادی را هدر دهید.

قیمت اره سیمی کوهنوردی

بیشتر اره های مفتولی بسیار مقرون به صرفه هستند. برخی از آنها بسیار گران هستند. اگر اره سیمی بسیار گران است می توانید از اره تاشو نیز استفاده کنید. اره سیمی کوهنوردی بسیار مقرون به صرفه هستند و نیازی نیست که گران بخرید.